comunicat defensa professionals ensenyamentFSIE CATALUNYA EN DEFENSA DELS PROFESSIONALS DE L'EDUCACIÓ

La Federació de Sindicats Independents d'Ensenyament de Catalunya (FSIE-CAT) és un sindicat dedicat exclusivament a l'ensenyament  privat/concertat i al sector de l'atenció a la diversitat funcional. Som un sindicat professional, independent de qualsevol altra organització o partit polític i format exclusivament per i per als treballadors i treballadores del sector.
18 d’octubre de 2017
          Defensem la Llibertat d’Ensenyament, els nostres llocs de treball i els interessos comuns del nostre sector. Com a sindicat plural i democràtic, en coherència amb els nous valors i necessitats que caracteritzen al treballador del segle XXI, reiterem el nostre compromís i donem suport a tots els professionals del sector i manifestem:

1.- Realcem la importància de la labor que dia a dia exerceixen tant els  docents com el personal d'administració i serveis, reconeixent que el seu treball constitueix un dels pilars essencials per al desenvolupament personal dels alumnes i garanteix l'avenç i benestar social.
2.- Manifestem el nostre rebuig a les declaracions desafortunades sobre adoctrinament que es vénen escoltant a través de diferents mitjans.
3.- Denunciem la incertesa i el malestar que aquest tipus de declaracions ha creat entre els treballadors de l'ensenyament concertat, provocades bàsicament per la classe política i que no fa cap bé al nostre Sistema Educatiu, avalat per l'equilibri i la convivència pacífica que s'ha viscut al llarg de molts anys i que donen qualitat a l'educació.
4.- Valorem i reconeixem l’excel·lent desenvolupament de les activitats educatives que es duen a terme en els centres educatius i que s’estableixen sota un clima de respecte i professionalitat.
5.- Agraïm l’esforç que en aquests moments estan fent els nostres delegats, afiliats, simpatitzants i el conjunt de la comunitat educativa i encoratgem a tothom a seguir treballant amb la serenitat i sentit comú que sempre ens ha caracteritzat.
6.- Treballarem per assolir la merescuda dignificació i reconeixement social dels professionals de l’ensenyament -docents i no docents- que amb el seu esforç i tasca diària lluiten per una societat millor.