La Consellera Irene Rigau va assistir, al programa 59 segons de Televisió Espanyola a Catalunya, el passat  22 de febrer.

Una de les preguntes dels assistents va ser què en pensava de la Concertada i podeu estar ben segurs que no ens va defraudar.  Va fer una defensa de la Concertada com un servei que presta a la societat, com una possibilitat de poder triar els pares el centre educatiu que creuen més adequats per a l'educació dels seus fills, etc.

Una altra afirmació valenta i decidida va ser quan la Sra. Rigau va reconèixer que els professionals de la Concertada no tenen homologat el salari amb la Pública, que falten per completar les plantilles i que les  retallades no signifiquen baixar la qualitat de l'ensenyament.

Des de FSIE-CAT ens alegrem d'aquestes paraules i l'encoratgem a que pugui aconseguir l' homologació plena, que faci que la Concertada no estigui discriminada per tenir-ne moltes menys condicions: materials, de personal, etc.

Podeu seguir el programa al següent enllaç; dura aproximadament 35 minuts i es força interessant.