Comença el procés de preinscripció i matriculació per al curs vinent.

Avui dilluns 11 de març s’ha obert el període de presentació de sol·licituds per als ensenyaments de segon cicle d’educació infanti i ensenyament obligatori, un termini que s’allargarà fins el divendres 22 de març.

Enguany s’oferten 1.547 places escolars, l’equivalent a 62 grups per P3 i 902 places –54 grups– de primer d’ ESO. Així doncs, les famílies amb infants nascuts l’any 2010 o amb nens i nenes que finalitzin el sisè curs de l’Educació Primària han de realitzar la preinscripció per al curs 2013·2014 en el nivell de P3 i primer d’ ESO, respectivament.

Pel que fa a la resta de terminis:
  • 11 d’abril: es publicarà la llista amb els barems a partir de totes les sol·licituds rebudes,
  • 12 d’abril: es farà el sorteig de places.
  • del 12 fins al 16 d’abril:  període de reclamacions
  • 22  d’abril: es publicarà la llista amb els barems un cop resoltes totes les reclamacions que s’hagin rebut.
  • 24 de maig: es coneixerà la llista definitiva amb els noms dels alumnes admesos a cada centre escolar.
  • del 10 al 14de juny: s’obrirà el període de matriculació pels cursos d’infantil, primària i primer d’ ESO,
  • del 25 al 28 de juny: serà el moment de matricular o de confirmar plaça dels estudiants de segon, tercer i quart d’ ESO.

Es mantenen els mateixos criteris de prioritat, barem i puntuació

El termini de vigència de les llistes d’alumnat admès i llista d’espera es mantindrà fins al 4 de setembre.